Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32723
Название: Принципи проєктування та розробки комп’ютерної гри в Unreal Engine
Авторы: Шоваг, Іван Михайлович
Карабін, Оксана Йосифівна
Библиографическое описание: Шоваг І. М., Карабін О. Й. Принципи проєктування та розробки комп’ютерної гри в Unreal Engine // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. C. 253-255
Дата публикации: 5-апр-2024
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32723
Располагается в коллекциях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shovah_Karabin.pdf303,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.