Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32723
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шоваг, Іван Михайлович | - |
dc.contributor.author | Карабін, Оксана Йосифівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T06:55:53Z | - |
dc.date.available | 2024-05-17T06:55:53Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-05 | - |
dc.identifier.citation | Шоваг І. М., Карабін О. Й. Принципи проєктування та розробки комп’ютерної гри в Unreal Engine // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. C. 253-255 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32723 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Принципи проєктування та розробки комп’ютерної гри в Unreal Engine | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shovah_Karabin.pdf | 303,03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.