Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786
Название: | Game study technology |
Авторы: | Skaskiv, Anna Скасків, Ганна Михайлівна |
Библиографическое описание: | Skaskiv A. Game study technology // Perspectives of world science and education : the 4th International scientific and practical conference (December 25-27, 2019). Osaka ; Japan : CPN Publishing Group, 2019. P. 193—196. |
Дата публикации: | 25-дек-2019 |
Издательство: | CPN Publishing Group |
Ключевые слова: | game technologies cross-curricular integration Computer Science competent approach NUSH model |
Краткий осмотр (реферат): | Features of computer science training using game technologies are presented. The possibility of using different games in the educational process of general education institutions is revealed. Ways of organizing teacher cooperation with students are demonstrated. The expediency of development of game technologies in modern educational establishments is substantiated. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786 |
ISBN: | 978-4-9783419-8-3 |
Располагается в коллекциях: | Тези конференцій |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
jap19.pdf | 844,59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.