Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Skaskiv, Anna | - |
dc.contributor.author | Скасків, Ганна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T11:47:14Z | - |
dc.date.available | 2021-02-10T11:47:14Z | - |
dc.date.issued | 2019-12-25 | - |
dc.identifier.citation | Skaskiv A. Game study technology // Perspectives of world science and education : the 4th International scientific and practical conference (December 25-27, 2019). Osaka ; Japan : CPN Publishing Group, 2019. P. 193—196. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-4-9783419-8-3 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16786 | - |
dc.description.abstract | Features of computer science training using game technologies are presented. The possibility of using different games in the educational process of general education institutions is revealed. Ways of organizing teacher cooperation with students are demonstrated. The expediency of development of game technologies in modern educational establishments is substantiated. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | CPN Publishing Group | uk_UA |
dc.subject | game technologies | uk_UA |
dc.subject | cross-curricular integration | uk_UA |
dc.subject | Computer Science | uk_UA |
dc.subject | competent approach | uk_UA |
dc.subject | NUSH model | uk_UA |
dc.title | Game study technology | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези конференцій |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
jap19.pdf | 844,59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.