Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3905
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куницька, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-01T12:13:06Z | - |
dc.date.available | 2014-03-01T12:13:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Куницька, І.В. Методологічні та теоретичні аспекти вивчення модерністського роману / І.В.Куницька // Studia Methodologica : [науковий збірник] / голов. ред. Р. Гром'як ; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, М. Ткачук, Н. Поплавська [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2013. - Вип. 35 : Поетика лірики : зб. наук. праць пам'яті доктора філол. наук., професора Т. Волкової. – C. 101-106. – Бібліогр. в кінці ст. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3905 | - |
dc.description.abstract | На думку авторки, існує певний когнітивний дисонанс між загальною теорією і практикою наукових досліджень жанрів. Це зумовлює актуальність дослідження жанрової форми в історичному і водночас теоретичному аспекті. Романна форма періоду модернізму – саме той об’єкт, який легко узгоджує обидва аспекти дослідження. Розмаїття романних форм цього періоду ще не досліджене досить повно і глибоко, особливо з врахуванням національних потреб. У сучасному літературознавстві, незважаючи на критику традиційних підходів, все ще активно обертається система родо-жанрового поділу, впроваджена Аристотелем і канонізована класицистами. Водночас тенденція до затвердіння приписів, норм, правил обертається сумнівом у необхідності їх встановлення й антижанровим бунтом. Жанровий канон і антижанровість – це ті полюси, між якими традиція і новаторство успішно взаємодіють. Розмаїття жанрових форм модерністського роману дещо звузиться, але водночас і увиразниться, якщо зосередити увагу на жанрових новаціях кожного потужного напряму модернізму і тих жанрових прототипах, які при цьому були актуалізовані. | - |
dc.description.abstract | По мнению автора, существует определенный когнитивный диссонанс между общей теорией и практикой научных исследований жанров. Это причина для актуализации изучения жанровой формы в историческом и одновременно теоретическом аспекте. Романная форма периода модернизма – именно тот объект, который легко согласовывает оба аспекта. Разнообразие романных форм этого периода еще не изучено достаточно полно и глубоко, особенно с учетом национальных потребностей. В современном литературоведении, несмотря на критику традиционных подходов, все еще активно функционирует система родо-жанрового деления, введенная Аристотелем и канонизированная классицистами. Одновременно тенденция к затвердеванию предписаний, норм, правил оборачивается антижанровым бунтом. Жанровый канон и антижанровость - это те полюса, между которыми традиция и новаторство успешно взаимодействуют. Количество жанровых форм модернистского романа в некоторой мере сузится, но одновременно ряд станет более выразительным, если сосредоточиться на жанровых новациях каждого большого направления модернизма и тех жанрових прототипах, которые при этом были актуализированы. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Методологічні та теоретичні аспекти вивчення модерністського роману | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
Располагается в коллекциях: | Studia Methodologica. Вип. 35 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kunytska_I.pdf | 404,04 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.