Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33817
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лясота, Злата | - |
dc.contributor.author | Грабик, Надія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Гулька, Ольга Василівна | - |
dc.contributor.author | Якимишин, Ярослав | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-15T07:26:15Z | - |
dc.date.available | 2024-10-15T07:26:15Z | - |
dc.date.issued | 2024-05-09 | - |
dc.identifier.citation | Лясота З., Грабик Н., Гулька О., Якимишин Я. Використання цифрових технологій в процесі фізичного виховання // Шляхи розвитку рухової активності молоді України: матеріалиПІ 70 VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Дрогобич, 09 травня 2024 р.). Дрогобич : Посвіт, 2024. С. 238-247. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33817 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються можливості використання цифрових технологій у процесі фізичного виховання. Зокрема: для створення інтерактивних ігор, вправ або симуляцій, які заохочують дітей брати активну участь у різних формах фізичного виховання; ведення моніторингуфізичної активності за різними параметрами; використання ігор, віртуальних тренажерів та інші цифрові ресурси для стимулювання учнів до ібільшення їхньої рухової активної; онлайн-платформи для навчання та спілкування; інтерактивні екрани та проектори для розширення можливостей процесу фізичного виховання. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article reveals the possibilities o f using digital technologies in the process o f physical education. In particular: to create interactive games, exercises or simulations that encourage children to actively participate in various forms o f physical education; to monitor physical activity according to various parameters; use o f games, virtual simulators and other digital resources to encourage students to increase their physical activity; online platforms for learning and communication; interactive screens and projectors to expand the possibilities o f the physical education process. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Посвіт | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | процес фізичного виховання | uk_UA |
dc.subject | мобільні додатки | uk_UA |
dc.subject | віртуальні тренажери | uk_UA |
dc.subject | онлайн- платформи | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | digital technologies | uk_UA |
dc.subject | physical education process | uk_UA |
dc.subject | mobile applications | uk_UA |
dc.subject | virtual simulators | uk_UA |
dc.subject | online platforms | uk_UA |
dc.subject | gamification | uk_UA |
dc.title | Використання цифрових технологій в процесі фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези конференцій |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lysota_Hrabyk.pdf | 317,94 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.