Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31333
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаврін, Галина Зиновіївна | - |
dc.contributor.author | Ангелюк, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Кучер, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Осіп, Наталія Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T13:30:44Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T13:30:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лаврін Г. З., Ангелюк І. О., Кучер Т. В., Осіп Н. Б. Можливості застосування exergaming у процесі фізичного виховання як засобу підвищення рухової активності // Rehabilitation & Recreation : науковий журнал. Рівне : Гельветика, 2023. № 14. С. 214-226 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2522-1795 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31333 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається про ексергеймінг або активні відеоігри, які стали новою тенденцією у галузі фізичної культури, сферах фітнесу, освіти та охорони здоров’я. Метою роботи є – розкрити можливості застосування exergaming у процесі фізичного вихован- ня, визначити його переваги та недоліки. Методи дослідження: аналіз літературних джерел та матеріалів мережі Інтернет, синтез та уза- гальнення. Результати. Ексергеймінг характеризуємо, як форму фізичної активності, що передбачає вико- ристання цифрових ігор, для досягнення успіхів у яких потребуються певні рухи та дії від її учас- ників. Exergaming в Україні зараз ще не досяг високого розвитку, однак уже активно використову- ються різноманітні системи ексергеймінгу в якості альтернативних засобів фізичного виховання і спорту, і стають щоразу більш затребуваними. У статті наведено приклади та варіанти ексерігор, які можна застосовувати вдома та в навчально- тренувальних чи оздоровчих центрах (танцювальні килимки, ігрові контролери та велоергометри; симулятори ігор і бойових мистецтв із віртуальним середовищем для індивідуальних і командних видів спорту; «віртуальні тренери» та ігрові платформи тренувань, тощо). Висновки. Аналіз показує, що ексергеймінг має низку сильних сторін, зокрема: доступність, індивідуалізація, підвищений інтерес та підвищена мотивація. Водночас визначено основні недолі- ки та загрози, серед яких виділяємо: збільшення часу перед екраном, неможливість замінити тради- ціні фізичні вправи; важкість контролю та неточність витраченої енергії. Exergaming має потенціал для збільшення фізичної активності, і, таким чином, позитивно впливає на фізичні, когнітивні та психосоціальні харектеристики особистості, є потенційно інноваційного стратегією та альтерна- тивним шляхом, що сприяє збільшенню рухової активності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article discusses exergaming, or active video games, which have become a new trend in the physical education, fitness, education, and health sectors. The purpose of the work is to reveal the possibilities of using exergaming in the process of physical education, to determine its advantages and disadvantages. Research methods: analysis of literary sources and Internet materials, synthesis and generalization. The results. We characterize exergaming as a form of physical activity that involves the use of digital games that require certain movements and actions from its participants to achieve success. Exergaming in Ukraine has not yet reached a high level of development, but various exergaming systems are already actively used as alternative means of physical education and sports, and are becoming more and more popular. The article provides examples and options of exerigoras that can be used at home and in educational and training or health centers (dance mats, game controllers and cycle ergometers; simulators of games and martial arts with a virtual environment for individual and team sports; “virtual trainers” and gaming training platforms, etc.). Conclusions. The analysis shows that exergaming has a number of strengths, in particular: accessibility, individualization, increased interest and increased motivation. At the same time, the main disadvantages and threats are identified, among which we highlight: increasing time in front of the screen, the inability to replace traditional physical exercises; difficulty of control and inaccuracy of spent energy. Exergaming has the potential to increase physical activity, and thus has a positive effect on the physical, cognitive and psychosocial characteristics of the individual, is a potentially innovative strategy and an alternative way to increase motor activity. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Гельветика | uk_UA |
dc.subject | відеоігри | uk_UA |
dc.subject | цифрові ігри | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | ексергеймінг | uk_UA |
dc.subject | ексерігри | uk_UA |
dc.subject | video games | uk_UA |
dc.subject | digital games | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | exergaming | uk_UA |
dc.subject | exergames | uk_UA |
dc.title | Можливості застосування exergaming у процесі фізичного виховання як засобу підвищення рухової активності | uk_UA |
dc.title.alternative | POSSIBILITIES OF USING EXERGAMING IN THE PROCESS OF PHYSICAL EDUCATION AS A MEANS OF INCREASING PHYSICAL ACTIVITY | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Angelyk_Rehabilitation.pdf | 861,9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.