Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18379
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молчанова, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-11T07:48:29Z | - |
dc.date.available | 2021-04-11T07:48:29Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Молчанова Т. О. Концептуальна етимологія та культурологічні передумови становлення фаху піаніста-концертмейстера // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 81–87. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18379 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено питання cоціокультурних передумов становлення фаху піаніста-концертмейстера, етимологія дефініцій «капельмейстер», «клавірист», «акомпанемент», «акомпаніатор», «акомпанування», «супровід», «концертмейстер», «корепетитор», «артист камерного ансамблю», «тапер», «піаніст-ілюстратор музики», «концертмейстерілюстратор». Розглянуто їхні рольові функції, детермінанти схожості та відмінності. Охарактеризовано тенденції їх використання. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются вопросы социокультурных предпосылок становления профессии пианиста-концертмейстера, этимология дефиниций «капельмейстер», «клавирист», «аккомпанемент», «аккомпаниатор», «аккомпанирование», «сопровождение», «концертмейстер», «коррепетитор», «артист камерного ансамбля», «тапёр», «пианист-иллюстратор музыки». Рассмотрено их ролевые функции, детерминанты сходства и отличий. Охарактеризовано тенденции их использования. | uk_UA |
dc.description.abstract | Questions of social and cultural pre-conditions of becoming of pianist-concertmaster’ profession are examined in the article, the origin of determinations «bandmaster», «that, who plays on a clavier», «accompaniment», «accompanist», «to accompany», «concertmaster», «korrepetitor», «artist of chamber ensemble», «taper», «music pianist-illustrator». Their role functions, factors of likeness and differences are considered. The tendencies of their use are described. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | дефініція | uk_UA |
dc.subject | концертмейстер | uk_UA |
dc.subject | капельмейстер | uk_UA |
dc.subject | клавірист | uk_UA |
dc.subject | акомпанемент | uk_UA |
dc.subject | акомпаніатор | uk_UA |
dc.subject | акомпанування | uk_UA |
dc.subject | супровід | uk_UA |
dc.subject | корепетитор | uk_UA |
dc.subject | артист камерного ансамблю | uk_UA |
dc.subject | тапер | uk_UA |
dc.subject | піаніст-ілюстратор музики | uk_UA |
dc.subject | концертмейстер-ілюстратор | uk_UA |
dc.subject | дефиниция | uk_UA |
dc.subject | концертмейстер | uk_UA |
dc.subject | капельмейстер | uk_UA |
dc.subject | клавирист | uk_UA |
dc.subject | аккомпанемент | uk_UA |
dc.subject | аккомпаниатор | uk_UA |
dc.subject | аккомпанирование | uk_UA |
dc.subject | сопровождение | uk_UA |
dc.subject | коррепетитор | uk_UA |
dc.subject | артист камерного ансамбля | uk_UA |
dc.subject | тапёр | uk_UA |
dc.subject | пианист-иллюстратор музыки | uk_UA |
dc.subject | концертмейстер-иллюстратор | uk_UA |
dc.subject | determination | uk_UA |
dc.subject | concertmaster | uk_UA |
dc.subject | bandmaster | uk_UA |
dc.subject | that | uk_UA |
dc.subject | who plays on a clavier | uk_UA |
dc.subject | accompaniment | uk_UA |
dc.subject | accompanist | uk_UA |
dc.subject | accompanying | uk_UA |
dc.subject | korrepetitor | uk_UA |
dc.subject | artist of chamber ensemble | uk_UA |
dc.subject | taper | uk_UA |
dc.subject | music pianist-illustrator | uk_UA |
dc.subject | concertmaster-illustrator | uk_UA |
dc.title | Концептуальна етимологія та культурологічні передумови становлення фаху піаніста-концертмейстера | uk_UA |
dc.title.alternative | Концептуальная этимология и культурологические предпосылки становления искусства пианиста-концертмейстера | uk_UA |
dc.title.alternative | CONCEPTUAL ETYMOLOGY AND CULTURAL PRE-CONDITIONS OF BECOMING OF PIANIST-CONCERTMASTER’S ART | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
MOLCHANOVA.pdf | 217,5 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.