Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16772
Название: | Formation of professional competencies of future game project engineers in higher education institutions |
Авторы: | Karabin, O. Gromyak, M. |
Библиографическое описание: | Karabin O., Gromyak М. Formation of professional competencies of futur game project engineers in higher education institutions // Paradigm of knowlege. Frankfurt ; Germany : TK Meganom LLC, 2020. № 6(44). С. 63-72. |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | TK Meganom |
Ключевые слова: | educational process professional competence project activity digital technologies gamification game projects освітній процес професійна компетентність проектна діяльність» цифрові технології гейміфікація ігрові проекти |
Краткий осмотр (реферат): | The modernization of education emphasizes the importance of training highly professional specialists in the field of computer science. In this regard, the formation of professional competencies of future game project engineers in higher education institutions at the bachelor's level acquires special knowledge. The article considers the theoretical foundations of the formation of professional competencies of future engineers of game projects;, conducted a theoretical analysis of psychological and pedagogical sources on the research problem. Some aspects of the formation of professional competence of future professionals;, which requires extensive use in the educational process of higher education technologies that help attract future engineers of game projects to acquire and manage knowledge, gain experience in solving professional problems;, implementation of game projects;. The use of active methods of pedagogical influence, the use of digital technologies;, the Модернізація освіти підкреслює важливість підготовки високопрофесійних фахівців у галузі комп’ютерних наук. У зв’язку з цим особливого знання набуває формування професійних компетентностей майбутніх інженерів ігрових проектів у закладах вищої' освіти рівня бакалаврату. У статті розглянуто теоретичні засади формування професійних компетентностей майбутніх інженерів ігрових проектів, проведено теоретичний аналіз психолого- педагогічних джерел із проблеми дослідження. Зазначено деякі аспекти формування професійної' компетентності майбутніх фахівців, що вимагає широкого використання в освітньому процесі закладів вищої' освіти технологій, які сприяють залученню майбутніх інженерів ігрових проектів до набуття та управління знаннями, накопичення досвіду самостійного вирішення фахових завдань, реалізації ігрових проектів. Розкрито задіяння активних методів педагогічного впливу, використання цифрових технологій, впровадження відповідних інструментаріїв для перевірки рівня професійної' компетентності, активізацію відтворення та застосовування знань й умінь для вирішення професійних завдань та реалізації ігрових проектів. |
Описание: | DOI : 10.26886/2520-7474.6(44)2020.5 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16772 |
ISSN: | 2520-7474 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
KarabinO.pdf | 739,08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.