Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16772
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKarabin, O.-
dc.contributor.authorGromyak, M.-
dc.date.accessioned2021-02-09T14:37:11Z-
dc.date.available2021-02-09T14:37:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKarabin O., Gromyak М. Formation of professional competencies of futur game project engineers in higher education institutions // Paradigm of knowlege. Frankfurt ; Germany : TK Meganom LLC, 2020. № 6(44). С. 63-72.uk_UA
dc.identifier.issn2520-7474-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16772-
dc.descriptionDOI : 10.26886/2520-7474.6(44)2020.5uk_UA
dc.description.abstractThe modernization of education emphasizes the importance of training highly professional specialists in the field of computer science. In this regard, the formation of professional competencies of future game project engineers in higher education institutions at the bachelor's level acquires special knowledge. The article considers the theoretical foundations of the formation of professional competencies of future engineers of game projects;, conducted a theoretical analysis of psychological and pedagogical sources on the research problem. Some aspects of the formation of professional competence of future professionals;, which requires extensive use in the educational process of higher education technologies that help attract future engineers of game projects to acquire and manage knowledge, gain experience in solving professional problems;, implementation of game projects;. The use of active methods of pedagogical influence, the use of digital technologies;, theuk_UA
dc.description.abstractМодернізація освіти підкреслює важливість підготовки високопрофесійних фахівців у галузі комп’ютерних наук. У зв’язку з цим особливого знання набуває формування професійних компетентностей майбутніх інженерів ігрових проектів у закладах вищої' освіти рівня бакалаврату. У статті розглянуто теоретичні засади формування професійних компетентностей майбутніх інженерів ігрових проектів, проведено теоретичний аналіз психолого- педагогічних джерел із проблеми дослідження. Зазначено деякі аспекти формування професійної' компетентності майбутніх фахівців, що вимагає широкого використання в освітньому процесі закладів вищої' освіти технологій, які сприяють залученню майбутніх інженерів ігрових проектів до набуття та управління знаннями, накопичення досвіду самостійного вирішення фахових завдань, реалізації ігрових проектів. Розкрито задіяння активних методів педагогічного впливу, використання цифрових технологій, впровадження відповідних інструментаріїв для перевірки рівня професійної' компетентності, активізацію відтворення та застосовування знань й умінь для вирішення професійних завдань та реалізації ігрових проектів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherTK Meganomuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectproject activityuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectgame projectsuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпроектна діяльність»uk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectігрові проектиuk_UA
dc.titleFormation of professional competencies of future game project engineers in higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KarabinO.pdf739,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.