Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9295
Назва: Прийом протиставлення у повісті Богдана Лепкого «Батурин»
Автори: Мельничайко, В.
Криськів, Мирослава Йосипівна
Бібліографічний опис: Мельничайко, В. Прийом протиставлення у повісті Богдана Лепкого "Батурин" / Володимир Мельничайко, Миролава Криськів // Studia Methodologica. - 2017. - Вип. 44. - С. 92–102. - Бібліогр. наприкінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: tragedy
contradiction
society
characters
the manner of presentation
stylistic role
conception of the world
трагедія
протиріччя
суспільство
характери
спосіб викладу
стилістична роль
світосприймання
tragedia
sprzeczność
społeczeństwo
charaktery
styl wypowiedzi
stylistyczne rolę
światopogląd
Короткий огляд (реферат): The article deals with the antithesis as a special feature of Bohdan Lepky’s works on the example of the novella about one of the most tragic episodes in Ukrainian history, namely the destruction of Baturyn, Ivan Mazepa’s capital. The usage of antithesis has been traced throughout different levels of the text from the idea of the whole text to feelings and emotional experiences of the characters. The compositional, lexical and grammatical means of author’s creative idea realization have been represented.
У статті розглянуто характерний для творчості Богдана Лепкого прийом протиставлення на прикладі повісті про один із найтрагічніших епізодів української історії — зруйнування столиці гетьмана Івана Мазепи Батурина. Простежено застосування цього прийому на різних рівнях художнього тексту — від ідейного змісту усього твору до почуттів і переживань окремих персонажів, а також композиційні, лексичні, граматичні засоби реалізації авторського творчого задуму.
W artykule na przykładzie opowieści o jednym z najbardziej tragicznych epizodów w historii Ukrainy — zniszczeniu stolicy hetmana Iwana Mazepy Baturyna — rozpatrzony został bardzo charakterystyczny dla twórczości Bohdana Łepkiego chwyt przeciwstawienia. Zbadano zastosowanie tego chwytu na różnych poziomach tekstu artystycznego — od ideowej zawartości całego dzieła do uczuć i doświadczeń poszczególnych postaci, a także kompozycyjnych, leksykalnych i gramatycznych środków realizacji autorskiego zamysłu twórczego.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9295
ISSN: 2307-1222
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 44

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10Melnuchajko.pdf86,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.