Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7663
Название: | Прикарпатська меморіальна шевченкіана у 50–80-х рр. ХХ ст.: між національним ідеалом та ідеологічним конформізмом |
Другие названия: | Прикарпатская мемориальная шевченкиана в 50–80-х гг. ХХ ст.: между национальным идеалом и идеологическим конформизмом Shevchenko monuments in the Carpathian region in the 50–80 of 20-th century: between national ideals and ideological |
Авторы: | Палійчук, Уляна |
Библиографическое описание: | Палійчук, У. Прикарпатська меморіальна шевченкіана у 50–80-х рр. ХХ ст.: між національним ідеалом та ідеологічним конформізмом / Уляна Палійчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 2. – С. 163–167. – Бібліогр. в кінці ст. |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Ключевые слова: | радянський період Прикарпаття Т. Шевченко пам’ятники монументальне мистецтво |
Серия/номер: | Історія; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті з’ясовуються ґенеза та загальні й особливі риси розвитку скульптурної шевченкіани на Прикарпатті у радянський період, узагальнюються її здобутки й упущення. Показано процес відновлення пам’ятних знаків Кобзареві, встановлених у першій третині ХХ ст., відстежується динаміка їх спорудження у другій половині 1940–1980-х рр. Доводиться, що культ Т. Шевченка радянська пропаганда використовувала як засіб ідеологічного конформізму та задоволення національних почувань українства. В статье выясняется генезис, общие и специфические черты развития скульптурной шевченкианы на Прикарпатье в советский период; обобщаются её достижения и пробелы. Показан процесс восстановления памятных знаков Кобзарю, установленных в первой трети ХХ ст., отслеживается динамика их сооружения во второй половине 1940–1980-х гг. Доказывается, что культ Т. Шевченка советская пропаганда использовала как способ идеологического конформизма и удовлетворения национальных чувств украинцев. This article investigated the genesis and general and special features of the Shevchenko sculptures in Carpathian region during the Soviet period; summarize its achievements and gaps. Displaying recovery process of Kobzar`s memorials, which were established in the 30’s of the twentieth century; depicting the development of construction in the second half of 1940–1980. It is proved that soviet propaganda used the cult of Shevchenko as a means of ideological conformity and meeting Ukrainian national sentiment. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7663 |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2014. Вип. 2, ч. 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Paliychuk.pdf | 235,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.