Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7476
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСяоюй, Ван-
dc.date.accessioned2017-04-04T11:42:18Z-
dc.date.available2017-04-04T11:42:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСяоюй, В. «Перехресні стежки» Івана Франка – «Павук» Сюй Ді-шаня (《綴網勞蛛》許地山 ): антропологія любові й ненависті / Ван Сяоюй // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. – 2016. – Вип. 45. – С. 254–269. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7476-
dc.description.abstractСтаттю присвячено психоаналітичній типізації творів «Перехресні стежки» І. Франка і «Павук» Сюй Ді-шаня крізь призму антропології любові й ненависті. У дослідженні порушуються проблеми символізації архетипів, а також міфологічні образи діалектичного мислення у вимірі антитези добра і зла. Авторка розглядає значення й сенс образів символів «Перехресних стежок» І. Франка у зв’язку із філософськими концепціями конфуціанства та даосизму, а оповідання «Павук» Сюй Ді шаня – із християнським світоглядом, арґументуючи цей «парадоксальний» культурологічний феномен тим, що «колективне неусвідомлене» за К. Ґ. Юнґом ідентичне у всіх людей і народів.uk_UA
dc.description.abstractThe paper performs the psychoanalytic categorization of Ivan Franko’s «Cross-Paths» and Xu Dishan’s «Spider» through the lens of love and hate anthropology. The research study shares the opinion about archetypal symbols and considers images of dialectical theological thinking by the contraposition of good and evil. The author looks into the sense and meaning of symbols and images in Franko’s «Cross Paths» as related to the philosophical concepts of Confucianism and Taoism making comparisons with Xu Dishan’s «Spider» analyzed according to the Christian worldview. She argues that this «bizarre» cultural phenomenon can be explained if looking at Carl Jung’s «collective unconscious» as identical for all people and nations.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена психоаналитической типизации произведений «Перекрестные тропинки» И. Франко и «Паук» Сюй Ди шаня сквозь призму антропологии любви и ненависти. Основательно исследованы проблемы символизации архетипов, а также мифологические образы диалектического мышления в измерении антитезы добра и зла. Автор рассматривает значение и смысл образов символов «Перекрестных тропинок» И. Франко в связи с философскими концепциями конфуцианства и даосизма, а рассказ «Паук» Сюй Ди шаня – с христианским мировоззрением, аргументируя этот «парадоксальный» культурологический феномен тем, что «коллективное бессознательное» за К. Г. Юнгом идентичное у всех людей и народов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectколективне неусвідомленеuk_UA
dc.subjectархетипиuk_UA
dc.subjectоб’єкти і форми любовіuk_UA
dc.subjectневротичний тип характеруuk_UA
dc.subjectобрази символиuk_UA
dc.subjectсюжетuk_UA
dc.subjectгеройuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.title«Перехресні стежки» Івана Франка – «Павук» Сюй Ді-шаня (《綴網勞蛛》許地山 ): антропологія любові й ненавистіuk_UA
dc.title.alternative«Cross-Paths» by Ivan Franko – «Spider» by Xu Dishan (《綴網勞蛛》許地山 ): Love and Hate Anthropologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 45

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Xiaoyu.pdf530,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.