Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7223
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Реутова, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-20T11:43:40Z | - |
dc.date.available | 2017-02-20T11:43:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Реутова, М. Реалізація "ефекту очуження" у драмі Юрія Косача "Кортез і безталанна" / Марія Реутова // Studia Methodologica. – 2015. – Issue 41. – С. 128–133. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7223 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається специфіка драматургії українських емігрантів, яка має самобутній характер, бо розвивалась безвідносно до радянської літератури, зазнавала мистецьких впливів, що вирували у західноєвропейському просторі ХХ столітті. Доведено беззаперечний вплив теорії «епічного театру» Бертольда Брехта на творчість українських митців. У статті досліджено реалізацію «ефекту очуження» у драмі Юрія Косача «Кортез і безталанна». Проаналізовано характерну особливість авторського застосування монтажної побудови твору, введення античного хору та піранделлівської схеми «театру-в-театрі». Поетикальні риси драми Юрія Косача «Кортез і безталанна» свідчать про своєрідність еміграційного драматичного мистецтва, зокрема його новаторство, а також спільний характер розвитку еміграційної та західноєвропейської літератури. Аналіз драми у контексті теоретичних положень «епічного театру» здійснено завдяки використанню культурно-історичного та структурно-семіотичного методів. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the specifics of drama Ukrainian immigrants, which has a distinctive character for developed without regard to Soviet literature, art suffered influences that raged in western European space twentieth century. Proved that undeniable impact on Ukrainian artists had the German playwright Bertolt Brecht and his theory of the “epic theater”. In the article the implementation of the alienation effect” for example Yuriy Kosach’s drama “Cortez and Unlucky” Characteristic feature of the author’s application assembly building work, the ancient choir and pirandello’s scheme “theater-in-theater”. Poetykalni features Yuri Kosach’s drama “Cortez and Unlucky” indicate the uniqueness of emigration drama, including its innovation and common nature of emigration and Western literature. Analysis drama in the context of theoretical positions the “epic theater” made through the use of cultural-historical and structural-semiotic methods. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | ефект очуження | uk_UA |
dc.subject | драма | uk_UA |
dc.subject | монтаж | uk_UA |
dc.subject | хор | uk_UA |
dc.subject | пролог | uk_UA |
dc.subject | епілог | uk_UA |
dc.subject | театру-в-театрі | uk_UA |
dc.title | Реалізація "ефекту очуження" у драмі Юрія Косача "Кортез і безталанна" | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of «the alienation effect» by Yuriy Kosach’s drama «Cortez and Unlucky» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Studia Methodologica. Вип. 41 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Reutova.pdf | 348,64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.