Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/712
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярко, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-14T08:11:31Z | - |
dc.date.available | 2011-11-14T08:11:31Z | - |
dc.date.issued | 2011-04 | - |
dc.identifier.citation | Ярко, М. І. Онтологія знання та епістемологія світу музики: знаннєві орієнтири сучасного теоретичного музикознавства / М. І. Ярко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 1. – С. 3-11. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/712 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється методологічна сутність «епістемології світу музики», що як певна знаннєва модель спирається на цінності та герменевтичну компоненту постмодерної музикознавчої свідомості. Стверджується, що визначальним чинником герменевтичної рецепції світу музичних ідей є когнітивна діяльність - інтелектуально наснажене знання-відношення, що організовується довкола інваріантної моделі вибудови світу музики та уявлень щодо його архітектоніки (інформаційної системи з ієрархічним зіставленням конструктів інтонаційного поля музики). | en_US |
dc.description.abstract | В статье освещается методологическая сущность «эпистемологии мира музыки», которая в качестве определённой знаниевой модели опирается на ценности и герменевтическую компоненту постмодерного музыковедческого сознания. Утверждается, что определяющим моментом герменевтической рецепции мира музыкальных идей является когнитивная деятельность - интеллектуально насыщенное знание-отношение, которое организовывается вокруг инвариантной модели строения мира музыки и представлений о его архитектонике (информационной системе с иерархическим сопоставлением конструктов интонационного поля музыки). | en_US |
dc.description.abstract | The article presents a task to the methodological approbation of "the epistemology of the world of music", which is defined as a knowledge model based on the values and hermeneutic component postmodern musicological consciousness. It claims that the defining moment of hermeneutic reception of the world of musical ideas is a cognitive activity - intellectually rich knowledge-attitude, which is organized around the invariant model of the structure of the world of music and conceptions about its architectonics (information system with a hierarchical comparison of constructs intonation of the field of music). | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | герменевтична компонента постмодерної музикознавчої свідомості | en_US |
dc.subject | архітектоніка та епістемологія світу музики | en_US |
dc.title | Онтологія знання та епістемологія світу музики: знаннєві орієнтири сучасного теоретичного музикознавства | en_US |
dc.title.alternative | Онтология знания и эпистемология мира музыки: знаниевые ориентиры современного теоретического музыковедения | en_US |
dc.title.alternative | Ontology of knowledge and epistemology of the world of music: a knowledge points of the contemporary theoretical musicology | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Jarko.pdf | 204,11 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.