Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6402
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГольник, Оксана-
dc.date.accessioned2016-06-03T12:05:14Z-
dc.date.available2016-06-03T12:05:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГольник, О. Прийом реплікації як спосіб авторської нарації у романі В. Єшкілєва "Усі кути трикутника" / Оксана Гольник // Studia Methodologica : збірник наукових праць / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 323–328. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6402-
dc.description.abstractУ статті порушена проблема експериментів В.Єшкілєва із прийомами авторської нарації у романі «Усі кути трикутника». Застосовуючи підходи і принципи структуралізму, з’ясовано й описано механізми прийому реплікації, за допомогою якого письменник реалізує картину метаісторичного та метакультурного осягнення буття загалом та України зокрема. Встановлено, що цей прийом передбачає наявність смислового центру, у якому авторська ідеологема репрезентована відповідними образами-символами (в аналізованому творі – образ Софії). Цей змістовий посил реплікується у тканині тексту аналогічними в інформативному плані символами (Навна, Карна/Кром, Андрогін), образами героїв, композиційними особливостями (троєкратність). Семіотичний підхід дозволив визначити ключові образи, що реалізують цей прийом, та розкрити їх семантику (завдяки з’ясуванню інтертекстуальної матриці) і, таким чином, конкретизувати авторську позицію у творі – пріоритет гностичного осягнення феноменів буття. Ці спостереження є важливими у контексті постструктуралістського підходу до осмислення містико-езотеричної стратегії як в сучасній українській прозі загалом, так й у творчості В.Єшкілєва зокрема.uk_UA
dc.description.abstractThe article is examines the the experiments of narrative techniques author's in the novel V.Yeshkilyeva "All the angles of a triangle." Using the approaches and principles of structuralism, elucidated and described receiving replication mechanisms for by which the writer realizes picture of metahistorical and metacultural and comprehension of life generally and Ukraine in particular. Established that this an artistic provides for semantic center, which is represented by the respective author ideologeme images of characters (in the analyzed the artwork – image Sofia). This semantic links replicated in similar tissue text informative in terms of symbols (Navna, Karna / Krom, androgynous), the characters, compositional characteristics. Semiotic approach allowed us to determine the key images that implement this method, and reveal their semantics (by clarifying the matrix of intertextuality) and thus find the author's position – priority Gnostic comprehension of the phenomena of entity. These observations are important in the context of poststructuralist approach to understanding the mystical and esoteric strategies in modern Ukrainian literature in general and in particular the work of V.Yeshkilyeva.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectавторська нараціяuk_UA
dc.subjectреплікаціяuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectмістико-езотерична стратегіяuk_UA
dc.subjectінтертекстуальністьuk_UA
dc.titleПрийом реплікації як спосіб авторської нарації у романі В. Єшкілєва "Усі кути трикутника"uk_UA
dc.title.alternativeAn artistic device of replication the author's narrative in the novel V.Yeshkilyeva "All the angles of a triangle"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 40

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Golnyk.pdf268,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.