Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6352
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтародубцева, Любов-
dc.date.accessioned2016-04-02T06:27:22Z-
dc.date.available2016-04-02T06:27:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтародубцева, Л. Діалогічність жанру молитви в драмі Лесі Українки "Іфігенія в Тавріді" / Любов Стародубцева // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 39. – С. 203–208. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6352-
dc.description.abstractУ статті сфокусовано увагу на феномені діалогічності мовленнєвого жанру молитви як провідного засобу спілкування у драмі Лесі Українки «Іфігенія в Тавріді». Специфіка літературної комунікації є одним із актуальних напрямків сучасних філологічних студій, а питання комунікативності молитви видається маловивченим і суперечливим. Метою статті є визначення комунікативних особливостей репрезентації жанру молитви у внутрішніх монологах Іфігенії в драмі Лесі Українки «Іфігенія в Тавріді». Молитовні звернення жриці є формально монологічними, проте сама специфіка молитви як жанру спричинює їхню відкритість, діалогічність, спрямованість на унікального адресата. Апеляція до різних співрозмовників всередині одного тривалого монологу створює відчуття повноцінної діалогічної бесіди, під час якої репліки іншого комуніканта не потребують вербального втілення, завдяки особливому статусу сакрального співрозмовника в жанрі молитви. Молитва Іфігенії повсякчас виходить за канонічні рамки цього жанру: в ній поєднуються елементи автокомунікації, сповіді та рефлексій, однак іманентною є її діалогічність, якою просякнуті всі репліки жриці.uk_UA
dc.description.abstractThe article focuses on the phenomenon of dialogism of the prayer speech genre as the main way of communication in Lesya Ukrainka’s drama «Ifigenia in Tauride». The specifics of literary communication in one of the actual directions of modern philological studies, and the issue of prayer’s communicativeness seems to be poorly studied and controversial. The aim of this study is to define communicative peculiarities of the prayer’s speech genre representation in Ifigenia’s inner monologues in Lesya Ukrainka’s drama «Ifigenia in Tauride». Priestess’ payer appeals are formally monological, but the specifics of the genre itself provides their openness, dialogism, orientation on a unique addressee. Appeal to different interlocutors inside one continuous monologue creates a feeling of the complete dialogic talk, when the other communicant’s replica doesn’t need verbal embodiment due to the special status of the sacral interlocutor in the prayer genre. Ifigenia’s prayer overreaches the canon frames of this genre: it unites elements of autocommunication, confession and reflections, but it’s dialogism is immanent and saturates all the replicas of the priestess.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмолитваuk_UA
dc.subjectдіалогічністьuk_UA
dc.subjectмонологuk_UA
dc.subjectмовленнєвий жанрuk_UA
dc.subjectсповідьuk_UA
dc.titleДіалогічність жанру молитви в драмі Лесі Українки "Іфігенія в Тавріді"uk_UA
dc.title.alternativeDialogism of the prayer genre in Lesya Ukrainka’s drama «Ifigenia in Tauride»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 39

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Starodubtseva.pdf259,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.