Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5468
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-15T11:50:05Z | - |
dc.date.available | 2015-12-15T11:50:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Самойленко, Т. Організаційні перетворення у системі керівництва українського кінематографу в 1920–1930-х роках та їх вплив на зміст кінопродукції [Текст] / Тетяна Самойленко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія / голов. ред. І. Зуляк ; редкол.: М. Алексієвець, Л. Алексієвець, М. Бармак [та ін.]. – Тернопіль : [ТНПУ], 2014. – Вип. 1, ч. 2. – С. 38–42. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5468 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес еволюції системи керівництва українського кінематографу в 20–30-х роках минулого століття. Автор відмічає, що формування розгалуженої системи органів правління у сфері українського кінематографу забезпечило владі ефективний контроль над усіма складовими кінематографічного процесу. Що мало вплив на характер кінематографічного процесу і як наслідок до появи нового напрямку в кінематографі – соціалістичного реалізму. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматривается процесс эволюции системы руководства украинским кинемато-графом в 20–30-х годах прошлого века. Автор отмечает, что в результате создания разветвлен-ной системы органов административного правления в сфере кинопроизводства и кинопроката обеспечило власти тотальный контроль над всеми составляющими кинематографического про-цесса. Это оказало значительное влияние на характер кинематографического процесса и как следствие к появлению нового направления в кинематографе – социалистического реализма то-талитарного толка. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article gives a review of the evolution of Ukrainian cinematograph management in the years ’20 and ’30 of the past century. The author specifically points out, that the authorities had a total control of all the components of cinematographic process as a direct result of the creation and establishment of an elaborate management system. This had a substantial influence on the character of cinematograph and, consequently, an emergence of a new genre of cinematography – totalitary oriented socialistic realism. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Історія; | - |
dc.subject | український кінематограф | uk_UA |
dc.subject | національно-культурне будівництво | uk_UA |
dc.subject | “Українфільм” | uk_UA |
dc.subject | соціалістичний реалізм | uk_UA |
dc.subject | кінопродукція | uk_UA |
dc.title | Організаційні перетворення у системі керівництва українського кінематографу в 1920–1930-х роках та їх вплив на зміст кінопродукції | uk_UA |
dc.title.alternative | Организационные преобразования в системе руководства украинского кинематографа в 1920 – 1930-х годах и их влияние на содержание кинопродукции | uk_UA |
dc.title.alternative | Organizational changes in the management system of ukrainian cinematograph in the 1920s–1930s and their impact on the contents of the films | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія, 2014, Вип. 1, ч. 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samoulenko.pdf | 117,46 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.