Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3822
Название: | Concerto Rutheno Олександра Козаренка: тематизм, принципи розвитку, особливості драматургії |
Другие названия: | «CONCERTO RUTHENO» Александра Козаренко: тематизм, принципы развития, особенности драматургии Oleksandr Kozarenko's «Concerto Rutheno»: themes, principles of development, features of drama |
Авторы: | Коменда, Ольга Іванівна |
Библиографическое описание: | Коменда, О. І. "Concerto Rutheno" Олександра Козаренка [Текст] : тематизм, принципи розвитку, особливості драматургії / О. І. Коменда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Є. Станкевич, О. М. Голубець, Л. А. Кондрацька [та ін.] ; головн. ред. О. С. Смоляк. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – Вип. 1. – С. 10–16. |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Серия/номер: | Мистецтвознавство |
Краткий осмотр (реферат): | У статті досліджуються жанрово-інтонаційні джерела тематизму, основні принципи розвитку та драматургії одного з показових творів Олександра Козаренка початку 1990-х років - «Ooncerto Rutheno». Автор обстоює думку про синтетичність жанрово-інтонаційної концепції твору, заснованої на втіленні зворотної моделі варіаційної форми та використанні децентралізованого тематизму. В статье исследуются жанрово-интонационные источники тематизма, основные принципы развития и драматургии одного из показательных произведений Александра Козаренко начала 1990-х годов - «Ooncerto Rutheno». Автор отстаивает мысль о синтетичности жанрово-интонационной концепции произведения, основанной на воплощении обратной модели вариационной формы и использовании децентрализованного тематизма. The genre-intonation sources of the thematic, the basic principles of development and drama of Oleksandr Kozarenko's «Concerto Rutheno» are investigated in this work. The author is convinced that the concert is a synthetic genre-intonation conception. Main ideas of this article are based on reverse pattern of variation form and decentralized thematic. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3822 |
Владелец авторского права: | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
KOMENDA.pdf | 244,57 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.