Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35495
Название: DIFFERENT TYPES OF TRAINING’S POTENTIAL IN THE FORMATION OF ACTING SKILLS OF FUTURE SPECIALISTS OF SPECIALTY 026 PERFORMING ARTS
Другие названия: Потенціал різних видів тренінгу у формуванні акторської майстерності майбутніх фахівців спеціальності 026 Сценічне мистецтво
Авторы: Soroka, Olga
Baraniuk, Vasyl
Библиографическое описание: Soroka O., Baraniuk V. DIFFERENT TYPES OF TRAINING’S POTENTIAL IN THE FORMATION OF ACTING SKILLS OF FUTURE SPECIALISTS OF SPECIALTY 026 PERFORMING ARTS // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2024. Вип. 1. С. 6-13.
Дата публикации: 2024
Ключевые слова: training
acting training
psychophysical training
actor’s skill
future actors
future specialists of specialty 026 Stage art
professional training
тренінг
акторський тренінг
психофізичний тренінг
майстерність актора
майбутні актори
майбутні фахівці спеціальності 026 Сценічне мистецтво
професійна підготовка
Краткий осмотр (реферат): The article analyzes the potential of different types of training in the process of forming the acting skills for future students majoring in 026 Performing Arts. It has been determined that acting is a special state of experiencing. It is a role that can be achieved through training. The article summarizes the definition of the term “training”, which is an unconventional form of training organization, a way of organizing the activity of its participants with the aim of acquiring special knowledge and developing skills necessary for professional activity on this basis. Thus, psychophysical training helps to develop imaginative thinking, attention, a sense of a partner, distance, the ability to fix movements and plastically rebuild, creating a vivid image, accordingly forming the skill of an actor. Special attention is focused on actor training. It is understood as the process of improving the actor’s entire organism. It is done by adapting it to the increased requirements in practical work by playing systematic exercises that gradually become more difficult and increase the actor’s load.
У статті проаналізовано потенціал різних видів тренінгу у процесі формування акторської майстерності майбутніх фахівців спеціальності 026 сценічне мистецтво. Визначено, що акторська майстерність є особливим станом переживання ролі, якої можна досягнути за допомогою тренування. Узагальнено дефініцію терміну «тренінг», який являє собою нетрадиційну форму організації навчання, спосіб організації активності його учасників з метою здобуття спеціальних знань, вироблення на цій основі умінь і навичок, необхідних для професійної діяльності. Проаналізовано різні види тренінгів (фізичний, психофізичний, акторський), що використовують сьогодні в процесі професійної підготовки майбутніх акторів. Так, психофізичний тренінг допомагає розвинути образне мислення, увагу, відчуття партнера, дистанції, вміння фіксувати рухи й пластично перебудовуватися, створюючи яскравий образ, відповідно формуючи майстерність актора. Особлива увага зосереджена на акторському тренінгу, який ми розуміємо, як процес вдосконалення всього організму актора, пристосування його до підвищених вимог у практичній роботі шляхом програвання систематичних вправ, які поступово ускладнюються і збільшують навантаження на актора. Запропоновано використовувати вправи в акторському тренінгу, групуючи їх для розвитку організованості, творчого колективізму; творчих умінь і навичок м’язової уваги, вдосконалення кінестетичних відчуттів, пам’яті; зорового сприйняття; сміливості й елементів характер-ності; сенсорних умінь; емоційної пам’яті, темпоритму. Представлено комплекс вправ, що можуть бути використані у професійній підготовці здобувачів фахової перед вищої освіти спеціальності 026 Сценічне мистецтво. звільнення від м’язових напружень («затискачів»). Йдеться по вправи на «розігрівання» (вправа «Раз, два»); вправи на зосередження уваги (вправа «стілець»); розвиток уяви й фантазії (вправа «Домашні справи»); розвиток вербальних і невербальних засобів спілкування (вправа «Режисер, актор»).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35495
ISSN: 2307-4906
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Soroka.pdf504,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.