Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35118
Название: USE OF GAME STEM PROJECTS IN EDUCATION FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Другие названия: Використання ігрових STEM-проєктів у навчанні дітей з особливими освітніми потребами
Авторы: Skaskiv, Hanna Mykhailivna
Romanyshyna, Oksana Yaroslavivna
Библиографическое описание: Skaskiv H. M., Romanyshyna O. Y. USE OF GAME STEM PROJECTS IN EDUCATION FOR CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS // Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). Київ, 2024. Вип. № 12(30). С. 452-461. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-12(30)-452-461
Дата публикации: 2024
Ключевые слова: innovative technologies
STEM education
project activities
STEAM game project
children with special needs
STEM learning
інноваційні технології
STEM-освіта
проєктна діяльність
ігровий STEAM-проєкт
діти з особливими освітніми потребами (ООП)
STEM-навчання
Краткий осмотр (реферат): The article describes some of the possibilities for implementing STEM education in institutions for children with special educational needs using STEAM game projects. The application of project activities and the STEAM approach to creating a favorable gaming environment in inclusive classrooms is considered. STEM education as a type of innovative technology provides children with the necessary digital tools to learn and understand various subjects and phenomena, their structure and interconnections, and to create physical models and simulations in virtual laboratories. Innovative technologies in STEM education help children to develop the necessary skills through engagement in playful activities, form the basis of critical thinking and the ability to evaluate or analyze, help schoolchildren to socialize and learn to work in a team, contribute to the formation and development of basic digital competencies in students necessary for adaptation in the digital space. The article also presents the structural components of the simplest STEM game projects implemented for children with special educational needs on the basis of the STEM center of the Voloymyr Hnatyuk Ternopil National Pedagogical University. The requirements for project activities for the successful organization of STEM education are analyzed. The described experience shows that this approach to organizing educational activities has a positive effect on the level of development of students, and opens up new opportunities for personal and professional growth. It has been determined that project activities in general, and the game project in particular, as a means of implementing STEAM learning in general secondary education institutions with an inclusive profile, not only makes it possible to implement thematic and cross-curricular integration in practice, but also contributes to the formation of children's practical experience and cross-cutting competencies for further successful implementation in the digital society.
У статті описано деякі можливості впровадження STEM-освіти у закладах для дітей з особливими освітніми потребами з викорис-танням ігрових STEAM-проєктів. Розглянуто застосування проєктної діяль-ності, STEAM-підходу до створення сприятливого ігрового середовища на заняттях у інклюзивних класах. STEM-навчання як різновид інноваційних технологій дає дітям необхідний цифровий інструментарій для пізнання та розуміння різних предметів та явищ, їх структури та взаємозв'язків, створення фізичних моделей та симуляторів у віртуальних лабораторіях. Інноваційні технології у STEM-освіті допомагають дітям розвивати через залучення до ігрової діяльності необхідні вміння для навички, формують основи критичного мислення та здатність до оцінювання чи аналізу, допомагають школярам соціалізуватись та навчитись працювати у команді, сприяють формуванню та розвитку в учнів базових цифрових компетент-ностей, необхідних для адаптації в цифровому просторі. У статті подано також структурні компоненти найпростіших ігрових STEM-проєктів, реалізованих для дітей з особливими освітніми потребами на базі STEM-центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Волоимира Гнатюка. Проаналізовано вимоги до проєктної діяльності для успішної організації STEM-навчання. Описаний досвід показує, що такий підхід до організації навчальної діяльності позитивно впливає на рівень розвитку школярів, відкриває для них нові можливості для особистісного та професійного росту. Визначено, що проєктна діяльність загалом, ігровий проєкт зокрема, як засіб реалізації STEAM-навчання у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним профілем дає можливість не тільки на практиці реалізувати тематичну та міжпредметну інтеграцію, а й сприяє формуванню у дітей практичного досвіду та наскрізних компетентностей для подальшої успішної реалізації у цифровому суспільстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35118
ISSN: 2786-6165
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SkaskivH_2024.pdf823,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.