Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34706
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТютюнник, Ірина Святославівна-
dc.contributor.authorМартинюк, О. П.-
dc.contributor.authorДячинська, М. І.-
dc.date.accessioned2024-12-19T09:56:30Z-
dc.date.available2024-12-19T09:56:30Z-
dc.date.issued2024-10-10-
dc.identifier.citationТютюнник І. С., Мартинюк О. П., Дячинська М. І. Роль майстеркласів, шкільної гурткової роботи та приватних художніх студій у навчанні образотворчому мистецтву дітей та дорослих // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 10-11 жовтня 2024 року). Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2024. С. 329-331uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34706-
dc.description.abstractУ дослідженні простежено риси практично-творчих майстеркласів як епізодичної образотворчості для дітей різного віку, учнів в системі шкільного навчання, студентів художніх спеціальностей, педагогів, дорослих без художньої освіти. Висвітлено авторську практику занять у позакласній гуртковій роботі. Розглянуто роботу приватних художніх студій, які поділено на декілька умовних груп (ті, які виразно орієнтуються на академічну підготовку дітей середнього та старшого шкільного віку; художні студії, які націлені на всебічний розвиток дитячої особистості в галузі образотворчого мистецтва; художні студії, де можуть займатися дорослі (аматори); художні студії, які вивчають лише одну стилістику та окреслене коло тем). Окремо виділено студії, де велика увага приділяється естетиці дитячого малюнка і сприйняттю його як повноцінного твору мистецтва (наприклад, харківська студія «Аза Нізі Маза»). Також простежено певні спільні риси та тенденції у роботі приватних художніх студій за період 2010-2024 років.uk_UA
dc.description.abstractThe research traces the features of practical-creative workshops as episodic art for children of different ages, students in the school education system, students of art specialties, teachers, adults without art education. The author's practice of classes in extracurricular group work is highlighted. The work of private art studios is considered, which are divided into several conditional groups (those that are clearly focused on the academic training of children of middle and high school age; art studios that are aimed at the comprehensive development of children's personality in the field of fine arts; art studios where adults can practice (amateurs); art studios that study only one style and a defined circle of topics). Studios where great attention is paid to the aesthetics of children's drawing and its perception as a full- fledged work of art are separately highlighted (for example, the Kharkiv studio "Aza Nizi Maza"). Certain common features and trends in the work of private art studios for the period 2010-2024 have also been traced.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Осадца Ю. В.uk_UA
dc.subjectМайстер класuk_UA
dc.subjectпозакласна гурткова роботаuk_UA
dc.subjectхудожні студіїuk_UA
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectMaster classuk_UA
dc.subjectextracurricular group workuk_UA
dc.subjectart studiosuk_UA
dc.subjectvisual artsuk_UA
dc.titleРоль майстеркласів, шкільної гурткової роботи та приватних художніх студій у навчанні образотворчому мистецтву дітей та дорослихuk_UA
dc.title.alternativeThe role of master classes, school group work and private art studios in teaching fine art to children and adultsuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tytynnuk_et al. Konf_rozv_ped_majst.pdf1,23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.