Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31716
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сє, Юйдін | - |
dc.contributor.author | Маркович, Марія Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Мацишина, Зоя Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-12T09:27:12Z | - |
dc.date.available | 2024-01-12T09:27:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Сє Ю., Маркович М. Й., Мацишина З. А. Аналіз педагогічних підходів, які сприяють розвитку творчості у майбутніх митців та дизайнерів // Вісник науки та освіти : журнал. Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). Київ : Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2023. Вип. № 11 (17). С. 1076-1090. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-11(17)- | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6165 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31716 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості педагогічних підходів, як сприяють розвитку творчості у майбутніх митців та дизайнерів. Специфіка освітнього процесу полягає в зосередженні на розвитку творчого (як компонента професійного) потенціалу особистості завдяки формуванню умінь самостійно й креативно вирішувати навчально-професійні завдання. Особливістю професії дизайнера є володіння знаннями про закони композиції, живопис, скульптуру, виробництво, технології тощо. Паралельно важливими є здатність до аналізу ринку, психологічна обізнаність, сприйняття та вибір необхідних образотворчих засобів й відповідних рішень. Розглянуто суть дизайнерської діяльності та мистецької освіти. Розвиток творчих здібностей дизайнерів є складним та багатогранним процесом, який потребує планування, систематичності, індивідуального підходу та постійної мотивації. Дизайн-освіта зосереджена на вивченні проєктної методології, методів структурної організації форми, на базі призначення, соціально-культурних функцій, технологічних можливостей практичної реалізації дизайн-розробок у виробництво. Проаналізовано загально-педагогічні підходи до творчого розвитку майбутніх митців та дизайнерів на основі компетентнісного критерію: креативний підхід (розуміння творчих запитів та прогнозування можливих професійних результатів; розвиток параметрів творчої активності – образної пам'яті, креативності, уяви; пошук креативних ідей, розширення творчої діяльності, стимулювання до тріумфу у творчій роботі); андрагогічний підхід (навчальний процес як спільна діяльность педагога та учня; у процесі використовуються внутрішні сили особистості, мотивація до саморозвитку та самовдосконалення; врахування індивідуальних освітніх потреб); компетентнісний підхід (спрямованість підготовки дизайнерів та митців на формування компетентностей особистості – сукупності професійних і загальних компетенцій); комплексний підхід (враховування потреб, мотивів, здібностей, інтелекту та інших особливостей майбутнього фахівця). Розглянуті підходи передбачають індивідуалізації у роботі з кожним учнем й сприяння спільній активізації навчального процесу. Розглянуто методики індивідуального підходу до професійної підготовки дизайнерів та митців, важливість використання форм інноваційної діяльності та методів образотворчого мистецтва. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the peculiarities of pedagogical approaches that promote the development of creativity in future artists and designers. The specificity of the educational process is to focus on the development of creative (as a component of professional) potential of the individual through the formation of skills to solve educational and professional tasks independently and creatively. The profession of a future designer involves knowledge of the laws of composition, painting, graphics, equipment, technology, sculpture, etc., which also requires the ability to analyze the market and consumers, psychological awareness, the ability to perceive and choose appropriate visual media, and effective solutions to the task set by the customer. The essence of design activity and art education is considered. The development of designers' creative abilities is a complex and multifaceted process that requires planning, systematicity, individual approach, and constant motivation. Design education focuses on the study of design methodology, methods of structural organization of form, based on purpose, socio-cultural functions, and technological capabilities of practical implementation of design developments in production. The general pedagogical approaches to the creative development of future artists and designers are analyzed on the basis of the competence criterion: creative approach (understanding of creative requests and forecasting possible professional results; development of parameters of creative activity - imaginative memory, creativity, imagination; search for creative ideas, expansion of creative activity, stimulation to triumph in creative work); andragogical approach (educational process as a joint activity of teacher and student; the process uses the internal forces of the personality, motivation These approaches involve individualization in working with each student and promoting joint activation of the learning process. The article considers the methods of individual approach to the professional training of designers and artists, the importance of using forms of innovative activity and methods of fine arts. Creative activity is one of the requirements of a purposeful personality, which is focused on achieving success, perfection in details, and creating new and original projects. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | творчий розвиток | uk_UA |
dc.subject | компетентність та її види | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | методика навчання образотворчому мистецтву | uk_UA |
dc.subject | дизайнер | uk_UA |
dc.subject | художня майстерність | uk_UA |
dc.subject | перформативність | uk_UA |
dc.subject | практичні завдання | uk_UA |
dc.subject | design | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.subject | creative development | uk_UA |
dc.subject | competence and its types | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.subject | methods of teaching fine arts | uk_UA |
dc.subject | designer | uk_UA |
dc.subject | artistic skill | uk_UA |
dc.subject | performativity | uk_UA |
dc.subject | practical tasks | uk_UA |
dc.title | Аналіз педагогічних підходів, які сприяють розвитку творчості у майбутніх митців та дизайнерів | uk_UA |
dc.title.alternative | ANALYSIS OF PEDAGOGICAL APPROACHES THAT PROMOTE THE DEVELOPMENT OF CREATIVITY IN FUTURE ARTISTS AND DESIGNERS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ydin_Markovuch_Matsushuna_Bulletin.pdf | 1,67 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.