Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скасків, Ганна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:32:37Z | - |
dc.date.available | 2022-11-10T14:32:37Z | - |
dc.date.issued | 2022-10-23 | - |
dc.identifier.citation | Скасків Г. Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі // Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги : матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 53-55 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27144 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається концепція цифрової трансформації в процесі навчання проєктно-ігрових технологій та впровадження елементів гейміфікації. Описано можливості використання Minecraft для створення навчальних ігрових проєктів. Проаналізовано результати роботи ігрового середовища студентів зі створення проєктів віртуальних світів у середовищі Minecraft. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | Minecraft | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | ігрове середовище | uk_UA |
dc.subject | технології гейміфікації | uk_UA |
dc.subject | віртуальний світ | uk_UA |
dc.title | Організація проєктно-ігрової діяльності у середовищі Minecraft на уроках інформатики у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Освіта - як енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skaskiv.pdf | 658,69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.