Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2710
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Улюра, Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-01T06:30:01Z | - |
dc.date.available | 2013-04-01T06:30:01Z | - |
dc.date.issued | 2013-04-01 | - |
dc.identifier.citation | Улюра, Г. Ревізія міфу з погляду жіночої культури : (на матеріалі романів Л. Уліцької "Медея та її діти" та С. Богданової "Сон Іокасти") / Г. Улюра // Studia Methodologica : альманах / гол. ред. Р. Гром'як ; відп. ред. Ю. Завадський. – Тернопіль : ТНПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 58-63. – Бібліогр. в кінці ст. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2710 | - |
dc.description.abstract | Описовою формулою «жінки переписують міфи» прислуговується феміністична критика на позначення певних практик жіночого письма, а також стилю, прийому та масиву текстів, скерованих на ревізію міфу з погляду жіночої культури. Йдеться наразі не про проявлення в тексті міфологічних мотивів, образі чи відповідних культурних топосів, а про спосіб їхнього представлення (зазвичай він є виразно конфліктним щодо як традиційних, так і модерністських репрезентацій), наріжним каменем котрого стає зіткнення міфічної та сучасної гендерно чутливої свідомості. Дослідження виконане на матеріалі сучасних російських романів «Сон Іокасти» і «Медея» авторів-жінок Світлани Богданової та Людмили Уліцької і є ревізію та аналізом положень феміністичної критики щодо жіночого способу деконструкції міфу. | - |
dc.description.abstract | Для обозначения определенных текстуальных практик, связанных с категорией «женское письмо», а также стиля, приема и массива текстов, направленных на ревизию мифа с позиции женской культуры, феминистская критика использует весьма наглядную описательную формулы «женщины переписывают мифы». Речь идет не о п(р)оявлении в культурном или конкретном художественном тексте мифологических мотивов и образов, а о способе их представления (он преимущественно выразительно конфликтный по отношению как к традиционным, так и к модернистским репрезентациям), краеугольным камнем которого становится столкновение мифического и современного гендерно чувствительного сознания. В статье анализируются и отчасти пересматриваются положения феминистской критики о «женском методе» деконструкции мифа, на материале романов современных российских писательниц Светланы Богдановой и Людмилы Улицкой. | - |
dc.description.abstract | Descriptive formulae "women rewrite myths" is used by the feminist critique for marking certain practices of women's writing, as well as the style, method and array of texts, aimed at revising the myth from the point of view of women's culture. It is not about the development of mythological motives, images or corresponding culture toposes in the text, but about the way of their representation (it usually is distinctly conflict-inverse - towards both traditional and modernist representations), the stumbling block of which becomes the collision of mythical and modern, gender-aware mind. The research was done on the material of modern Russian novels "Iokasta's Dream " and "Medea " by women-authors Svitlana Bogdanova and Lyudmyla Ulitska and it is both revision and analysis of the feminist critique principles regarding women's method of myth deconstruction. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Ревізія міфу з погляду жіночої культури (на матеріалі романів Л. Уліцької "Медея та її діти" та С. Богданової "Сон Іокасти") | - |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
Располагается в коллекциях: | Studia Methodologica. Вип. 30 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ulyura_H.pdf | 248,88 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.