Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23816
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скуратко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-10T11:58:49Z | - |
dc.date.available | 2021-12-10T11:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Скуратко Т. Інтертекстуальний дискурс роману Уласа Самчука «Темнота» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 52. : до 115-річчя від дня народження Уласа Самчука. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 129-142. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2617-3247 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23816 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено стильові домінанти творчості Уласа Самчука, здійснено дослідження інтертекстуальності як провідної ознаки художнього мислення автора. Проблема міжтекстових зв’язків роману Уласа Самчука «Темнота» (трилогія «OST») вивчається в контексті української прози ХХ століття і основних стильових та світоглядних особливостей українського письменства, що дозволяє простежити спадкоємність і художнє переосмислення митцем кращих традицій національної духовної культури. У праці вказано на міжтекстову взаємодію у прозі «Гомера ХХ століття», систематизовано основні джерела інтертексту у творчості автора, виявлено індивідуально- авторські особливості художньої рецепції набутків українського та світового письменства у прозі митця. Дослідження інтертексту в цілісній художній системі творчості письменника дозволяє представити його прозу як самобутнє явище, яке акумулює попередні художні надбання національної літератури і водночас визначає вектори подальшого розвитку української літератури. Значну увагу зосереджено на дослідженні предметно- образних вимірів авторського світу у романі «Темнота», образній характеристиці персонажів, виокремленні архетипних символів, систематизації основних проявів інтертекстуальності, що мають безпосереднє текстове вираження у творі. Доведено, що проза Уласа Самчука пронизана глибоко національним світосприйняттям, утвердженням естетичної природи художнього слова. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article outlines the stylistic dominants of Ulas Samchuk's work, the study of intertextuality as a leading feature of the author's artistic thinking. The problem of intertextual connections of Ulas Samchuk's novel «Darkness» (trilogy «Ost») is studied in the context of Ukrainian prose of the twentieth century and the main stylistic and ideological features of Ukrainian literature. The work points to the intertextual interaction in the prose of «Homer of the twentieth century», systematizes the main sources of intertext in the author's work, identified individual authorial features of artistic reception of Ukrainian and world literature in the prose of the artist. The study of intertext in the whole artistic system of the writer's work allows us to present his prose as an original phenomenon that accumulates previous artistic heritage of national literature and at the same time determines the vectors of further development of Ukrainian literature. Much attention is focused on the study of subject-image dimensions of the author's world in the novel «Darkness», figurative characterization, isolation of archetypal symbols, systematization of the main manifestations of intertextuality, which have direct textual expression in the work. It is proved that Ulas Samchuk's prose is deeply imbued with the national worldview, the assertion of the aesthetic nature of the artistic word. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Літературознавство; | - |
dc.subject | індивідуальний авторський стиль | uk_UA |
dc.subject | стильова домінанта | uk_UA |
dc.subject | інтертекстуальність | uk_UA |
dc.subject | інтертекст | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | ремінісценція | uk_UA |
dc.subject | проза | uk_UA |
dc.subject | трилогія | uk_UA |
dc.subject | роман | uk_UA |
dc.subject | семантика | uk_UA |
dc.subject | художній образ | uk_UA |
dc.subject | літературний герой | uk_UA |
dc.subject | individual author's style | uk_UA |
dc.subject | stylistic dominant | uk_UA |
dc.subject | intertextuality | uk_UA |
dc.subject | intertext | uk_UA |
dc.subject | interpretation | uk_UA |
dc.subject | reminiscence | uk_UA |
dc.subject | prose | uk_UA |
dc.subject | trilogy | uk_UA |
dc.subject | novel | uk_UA |
dc.subject | semantics | uk_UA |
dc.subject | artistic image | uk_UA |
dc.subject | literary hero | uk_UA |
dc.title | Інтертекстуальний дискурс роману Уласа Самчука «Темнота» | uk_UA |
dc.title.alternative | Intertextual discourse of Ulas Samchuk's novel «Darkness» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 52 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skuratko.pdf | 650,76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.