Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23189
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савицька, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T16:56:00Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23T16:56:00Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Савицька Н. Принцип «нової простоти» в пізніх фортепіанних та хорових творах Миколи Колесси // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Національної музичної академії України імені Петра Чайковського. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. № 3 (15). С. 28–33. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23189 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблена спроба розгляду останніх, найпізніших опусів М. Колесси в аспекті стильового спрощення і остаточної кристалізації індивідуального виразового арсеналу. | uk_UA |
dc.description.abstract | This article is an attempt to examine the last piano and choir works of Mykola Kolessa from the standpoint of style simplification and final crystallization of individual expressive arsenal. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Мистецтвознавство; | - |
dc.title | Принцип «нової простоти» в пізніх фортепіанних та хорових творах Миколи Колесси | uk_UA |
dc.title.alternative | THE PRINCIPLE OF NEW SIMPLICITY IN THE LATE PIANO AND CHORAL COMPOSITIONS BY MYKOLA KOLESSA | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2005 № 3 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savytska.pdf | 3,79 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.