Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфіменко, Аделіна-
dc.date.accessioned2021-11-23T16:43:17Z-
dc.date.available2021-11-23T16:43:17Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЄфіменко А. Духовна спадщина Антоніна Дворжака в контексті ідеї нової літургічної музики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Національної музичної академії України імені Петра Чайковського. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. № 3 (15). С. 3–8.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23185-
dc.description.abstractУ статті розкривається значення літургічної музики А. Дворжака на прикладі реквієму в контексті романтичної ідеї синтезу мистецтв.uk_UA
dc.description.abstractThe present article examines A. Dvorzhak’s liturgical music using his requiem as an example in the context of the romantic idea of the arts synthesis.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;-
dc.titleДуховна спадщина Антоніна Дворжака в контексті ідеї нової літургічної музикиuk_UA
dc.title.alternativeANTONIN DVORZHAK’S SPIRITUAL COMPOSITIONS IN THE CONTEXT OF THE IDEA OF A NEW LITURGICAL MUSICuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2005 № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yefimenko.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.