Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23000
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВоєводін, В’ячеслав-
dc.date.accessioned2021-11-18T11:25:28Z-
dc.date.available2021-11-18T11:25:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВоєводін В. Становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця як педагогічний процес // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 4. C. 20–25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23000-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців. Визначено три групи методів становлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця: проблемно-пошукові (метод синектики, імітаційного моделювання, метод проблемних завдань); евристичні (метод емпатії, Сократова бесіда, метод естетичного колективного аналізу музичного твору, метод імпровізації, метод творчих завдань); методи, пов’язані з підготовкою виконавців до концертного виступу (метод синестезії, метод монтажу, метод ідеальних типів, метод створення культурного контексту, метод інтерпретації, психолого-фізіологічний тренінг).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleСтановлення творчого потенціалу майбутнього музиканта-виконавця як педагогічний процесuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Voievodin.pdf358,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.