Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2237
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лучанко, Олег михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-16T13:10:37Z | - |
dc.date.available | 2012-11-16T13:10:37Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Лучанко, О. М. Постать Д. Драгонетті в історії контрабасового мистецтва: виконавство та творчість / О. М. Лучанко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 108–114. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2237 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається творча постать представника класицизму у контрабасовому мистецтві Д. Драгонетті (1763-1846). Митець заснував «вертикальну» техніку гри на контрабасі, що на довгі роки стала взірцем для наступних поколінь, остаточно встановив квартовий стрій контрабаса, метод фіксації смичка, названий пізніше «у стилі Драгонетті», проклав шлях інтенсивного розвитку інструмента, був автором контрабасових концертів. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматривается творческая личность представителя классицизма в контрабасовом искусстве Д. Драгонетти (1763-1846). Он учредил «вертикальную» технику игры на контрабасе, которая на долгие годы стала образцом для следующих поколений, окончательно установил квартовый строй контрабаса, метод фиксации смычка, названный позже «в стиле Драгонетти», проложил пути интенсивного развития инструмента, был автором контрабасовых концертов. | uk_UA |
dc.description.abstract | The creative personality of D. Dragonetti (1763-1846), a representative of a classicism in the double bass art is examined in the article. The artist was founded the «vertical» technique of double bass playing, that was became a standard for next generations on long years, finally set the quart tuning of double bass, the method of fixing of bow, adopted later «in style of Dragonetti», was laid the way of intensive development of instrument, was the author of double bass concerts. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | контрабас | uk_UA |
dc.subject | виконавство | uk_UA |
dc.subject | стиль Драгонетті | uk_UA |
dc.title | Постать Д. Драгонетті в історії контрабасового мистецтва: виконавство та творчість | uk_UA |
dc.title.alternative | Личность Д. Драгонетти в истории контрабасового искусства: исполнительство и творчество | uk_UA |
dc.title.alternative | The personality of d. Dragonetti in a double bass art history: a performance and a creativity | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
luchanko.pdf | 117,51 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.