Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2230
Название: | Відображення необарокової стильової тенденції в баянних партитах українських композиторів |
Другие названия: | Отражение необарочных стилевых тенденций в баянных партитах украинских композиторов Reflection in the baroque style trends bayan partita Ukrainian composers |
Авторы: | Олексів, Ярослав Володимирович |
Библиографическое описание: | Олексів, Я. В. Відображення необарокової стильової тенденції в баянних партитах українських композиторів / Я. В. Олексів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 65–70. – Бібліогр. в кінці ст. |
Дата публикации: | 2012 |
Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Ключевые слова: | партита для баяна необарокова стилістика композиторська техніка |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена композиціям українських митців у жанрі партити для баяну, яким притаманні необарокові стильові орієнтири. Зіставляються принципи будови циклу та ознаки жанрових прототипів, а також компоненти художнього цілого з позицій естетики рефлектуючого стильового напрямку. Виявлено паралелі мовно-стилістичних і техніко-композиторських аспектів, а також особливості полістильового синтезу та технічних композиторських засобів другої половини ХХ століття. Статья посвящена произведениям украинских композиторов в жанре партиты для баяна, которым присущи необарочные стилевые ориентиры. Сопоставлены принципы строения цикла и признаки жанровых прототипов посредством рассмотрения принципов циклообразования и компонентов художественного целого с позиций эстетики рефлектирующего стилевого направления. Выявлены параллели языково-стилистических и технико-композиторских аспектов, а также особенности полистилистических синтезов и технических композиторских средств второй половины ХХ века. The article is devoted to the works of Ukrainian composers in the genre Partitas for bayan, which are inherent in neo-baroque style guidelines. Done a comparison of the principles of the structure and characteristics of genre-cycle prototyping cycle formation by considering the principles and components of a feature from the standpoint of aesthetics, reflective style trends. Revealed a parallel linguistic-stylistic and technical aspects of the composer, as well as features and technical syntheses polystylistic composers of the second half of the twentieth century. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2230 |
Владелец авторского права: | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
olesiv.pdf | 107 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.