Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2143
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВільчинська, Тетяна Пилипівна-
dc.contributor.authorVilchynska, Tetyana-
dc.date.accessioned2012-10-22T11:37:09Z-
dc.date.available2012-10-22T11:37:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВільчинська, Т. Концептуалізація сакрального як відображення пралемківського світу у поетиці Б.-І. Антонича [Текст] / Т. Вільчинська // Studia Methodologica : альманах / уклад. : С. Є. Панцьо, Н. О. Свистун. – Тернопіль : ТНПУ, 2009. – Вип. 27 : Лемківський діалект у загальноукраїнському контексті. – С. 38-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2143-
dc.description.abstractУ статті виявлено особливості концептуалізації сакральної сфери у поетичних творах Б.-І. Антонича. Зосереджено увагу на відображенні пралемківського сегменту в індивідуально-авторській картині світу письменника.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of the conceptualization of the sacral sphere in the poetry by B.-I. Antonych. The main attention is paid to the mapping of the Old Lemky’s segment in the individual and specific writer`s picture of the world.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectконцептуальнийuk_UA
dc.subjectсакральнийuk_UA
dc.subjectлемківськийuk_UA
dc.subjectпоетична картина світуuk_UA
dc.titleКонцептуалізація сакрального як відображення пралемківського світу у поетиці Б.-І. Антоничаuk_UA
dc.title.alternativeThe conceptualization of sacral as the mapping of the Old Lemky’s world in B.-I. Antonychy’s poeticsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 27

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vilchunska.pdf130,93 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.