Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20737
Название: | Китайська поезія у камерно-вокальних циклах українських митців першої третини ХХ століття у контексті імпресіоністичної та сецесійно- модерністичної естетики |
Другие названия: | Китайская поэзия в камерно-вокальных циклах украинских композиторов первой трети ХХ века в контексте импрессионистической и сецесийно-модернистичной эстетики CHINESE POETRY IN VESTIBULE VOCAL CYCLES OF UKRAINIAN ARTISTS OF FIRST THIRD OF ХХ AGE IN CONTEXT IMPRESSIONISTIC AND SECESIYNOMODERNISTICHNOY OF AESTHETICS |
Авторы: | Ван, Сі |
Библиографическое описание: | Ван С. Китайська поезія у камерно-вокальних циклах українських митців першої третини ХХ століття у контексті імпресіоністичної та сецесійно- модерністичної естетики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. № 1. С. 99–105. |
Дата публикации: | 2010 |
Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
Ключевые слова: | китайська поезія камерно-вокальна творчість поетичне першоджерело орієнталізм стильові орієнтири модернізм китайская поэзия камерно-вокальное творчество поэтический первоисточник ориентализм стилевые ориентиры модернизм Chinese poetry vocal works poetic fountainhead Orientalism style guidelines modernism |
Серия/номер: | Мистецтвознавство; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто стильові орієнтири та особливості поетичних опосередкувань текстів давніх китайських поетів в українській камерно-вокальній музиці початку ХХ століття на прикладі творчості І.Белзи, Б.Лятошинського, А Рудницького та В.Балтаровича з позицій синтезу регіональних,
європейських традицій та індивідуального авторського стилю. В статье расматриваются стилевые ориентиры и особенности поэтических опосредствований текстов древних китайских поэтов в украинской камерно-вокальной музыке начала ХХ века на примере творчества И. Бэлзы, Б. Лятошинского, А. Рудницкого и В. Балтаровича с позиций синтеза региональных, европейских традиций и индивидуального авторского стиля. The article made review style goals and features of embodiments of poetic texts of ancient Chinese poets in the Ukrainian vocal music of the twentieth century in the writings of I. Belza, B. Liatoshynsky, A. Rudnitsky and V. Baltarovych in terms of synthesis of regional, European traditions and individual author’s style. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20737 |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2010 № 1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
VAN_SI.pdf | 354,07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.