Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19566
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСкасків, Ганна Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-06-15T11:46:45Z-
dc.date.available2021-06-15T11:46:45Z-
dc.date.issued2021-03-25-
dc.identifier.citationСкасків Г. М. Гейміфікація освітнього процесу в підготовці інженерів ігрових проєктів // Комп'ютерні ігри та мультимедія як інноваційний підхід до комунікацій : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (м. Одеса, 25-26 березня 2021 р.). Одеса : ОНАХТ, 2021. С. 10-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19566-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОНАХТuk_UA
dc.titleГейміфікація освітнього процесу в підготовці інженерів ігрових проєктівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sk3konf21.pdf1,04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.