Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18584
Название: | Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot |
Авторы: | Балик, Надія Романівна Буяк, Богдан Богданович Габрусєв, Валерій Юрійович |
Библиографическое описание: | Балик Н. Р., Буяк Б.Б., Габрусєв В.Ю. Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (Одеса, 25-26 березня 2021 р.). Одеса ; Видавництво ОНАХТ, 2021. С. 46–49. |
Дата публикации: | 25-мар-2021 |
Издательство: | Видавництво ОНАХТ |
Краткий осмотр (реферат): | Сьогодні комп’ютерні ігри – це не просто розваги, а платформи, на яких моделюють віртуальні ситуації, випробовують нові стратегії, розробляють та моделюють нові ідеї. Прогнозується, що найближчим часом ігрове навчання (game-based learning) швидко зростатиме. Однак відкриття вищими навчальними закладами нових напрямів підготовки фахівців зіштовхується з проблемою вибору відповідних інструментальних засобів, які можна використовувати для здійснення game-based learning. Розглянутий ігровий двигун godot як найкраще підходить для здійснення game-based learning як перший засіб ознайомлення із специфічними особливостями розробки ігрових додатків у навчальних закладах для здобувачів освітньо-професійної програми «інженерія ігрових проєктів». |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18584 |
Располагается в коллекциях: | Тези конференцій (міжфакультетні) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
These_game.pdf | 537,75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.