Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18394
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтепанчук, Т. А.-
dc.date.accessioned2021-04-14T07:30:30Z-
dc.date.available2021-04-14T07:30:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтепанчук Т. А. Творчість Тетяни Галькун як відображення кордоцентричного світовідчуття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 169–174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18394-
dc.description.abstractУ статті досліджено риси кордоцентричного світовідчуття народної художниці України Тетяни Галькун, авторки понад 600 живописних полотен, у тому числі циклу «Щезаюче Полісся». Стверджено, що кордоцентризм як національно-ментальна тенденція виявляється в живописній спадщині художниці у розмаїтих гранях, що сягають сковородинського «інтуїтивного осягнення» і «радості серця».uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследовано особенности кордоцентрического мироощущения народной художницы Украины Татьяны Галькун, автора более 600 живописных полотен, в том числе цикла «Исчезающее Полесье». Утверждено, что кордоцентризм как национально-ментальная тенденция проявляется в живописном наследии художницы в разнообразных гранях, достигающих сковородинского «интуитивного постижения» и «радости сердца».uk_UA
dc.description.abstractIn this article the features of cordocentrism attitude of folk artist of Ukrainian Tatyana Galkun are considered, she is author of more than 600 paintings, including the series «The Vanishing Polissia». We can confirm that cordocentrism as a national mental trend is displayed in the picturesque heritage of artist also in many different facets that reach Skovoroda’s «intuitive understanding» and «the joy of the heart».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкордоцентризмuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectволинська художницяuk_UA
dc.subjectвідчуття красиuk_UA
dc.subjectсердечністьuk_UA
dc.subjectестетико-стильове вирішенняuk_UA
dc.subjectсемантикаuk_UA
dc.subjectкордоцентризмuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectволынская художницаuk_UA
dc.subjectчувство красотыuk_UA
dc.subjectсердечностьuk_UA
dc.subjectэстетико-стилевое решениеuk_UA
dc.subjectсемантикаuk_UA
dc.subjectcordocentrismuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectVolyn artistuk_UA
dc.subjectsense of beautyuk_UA
dc.subjectwarmthuk_UA
dc.subjectaesthetic and stylistic solutionsuk_UA
dc.subjectsemanticuk_UA
dc.titleТворчість Тетяни Галькун як відображення кордоцентричного світовідчуттяuk_UA
dc.title.alternativeТворчество Татьяны Галькун как отображение кордоцентрического мироощущенияuk_UA
dc.title.alternativeTHE REFLECTION OF THE CORDOCENTRICAL ATTITUDE IN TATIANA HALKUN’S WORKSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
STEPANCHUK.pdf321,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.