Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18383
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮзюк, З. І.-
dc.date.accessioned2021-04-11T08:19:23Z-
dc.date.available2021-04-11T08:19:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЮзюк З. І. Фортепіанна музика для дітей у творчості В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика (до ювілеїв композиторів) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 107–115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18383-
dc.description.abstractУ статті досліджено значення українських композиторів-піаністів В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика в розвитку національної фортепіанної музики дидактичного спрямування. Розглянуто специфіку фольклорного опрацювання у творах з фортепіанних авторських збірок для дітей цих митців, вивчено естетико-психологічні засади їхнього фортепіанного педагогічного доробку. Охарактеризовано ідеологічні та художні тенденції, властиві фортепіанній творчості для дітей композиторів України двох періодів: 20–30-х і 60-х років ХХ сторіччя.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследовано значение украинских композиторов-пианистов В. Барвинского, Н. Нижанкивского и М. Скорика в развитии национальной фортепианной музыки дидактической направленности. Рассмотрено специфику фольклорной обработки в произведениях из фортепианных авторских сборников для детей этих композиторов, изучено эстетикопсихологические основы их фортепианного педагогического творчества. Охарактеризованы идеологические и художественные тенденции, присущие фортепианному творчеству для детей композиторов двух периодов: 20–30-х и 60-х годов ХХ века.uk_UA
dc.description.abstractIn this article the importance of composers-pianists V. Barvinsky, N. Nyzhankivsky and M. Skoryk in the development of national piano pedagogical music is investigated. The specificity of folklore processing in pieces from mentioned composers’ piano author’s collections for children is considered, aesthetic-psychological principles of their piano pedagogical creative work is investigated. Ideological and artistic tendencies, which are common for piano pedagogical music of two periods: 1920–1930’s and 1960’s are characterized.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectукраїнський педагогічний репертуарuk_UA
dc.subjectфортепіанна музика для дітейuk_UA
dc.subjectукраїнський фольклорuk_UA
dc.subjectестетико-психологічні засадиuk_UA
dc.subjectментальністьuk_UA
dc.subjectукраинский педагогический репертуаuk_UA
dc.subjectфортепианная музыка для детейuk_UA
dc.subjectукраинский фольклорuk_UA
dc.subjectэстетико-психологические основыuk_UA
dc.subjectментальностьuk_UA
dc.subjectUkrainian pedagogical repertoireuk_UA
dc.subjectpiano music for childrenuk_UA
dc.subjectUkrainian folkloreuk_UA
dc.subjectaesthetic-psychological principlesuk_UA
dc.subjectmentalityuk_UA
dc.titleФортепіанна музика для дітей у творчості В. Барвінського, Н. Нижанківського та М. Скорика (до ювілеїв композиторів)uk_UA
dc.title.alternativeФортепианная музыка для детей в творчестве В. Барвинского, Н. Нижанкивского и М. Скорика (к юбилеям композиторов)uk_UA
dc.title.alternativePIANO MUSIC FOR CHILDREN IN CREATIVE WORK OF V. BARVINSKY, N. NYZHANKIVSKY AND M. SKORYK (TO THE COMPOSERS’ ANNIVERSARIES)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
YUZYUK.pdf245,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.