Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1612
Название: | Рухомо-транспонуючі ладові структури в інструментальній музиці Мирослава Скорика. |
Другие названия: | Подвижно-транспонирующие ладовые структуры в инструментальной музыке Мирослава Скорика. Moving-transponcive line-up structures are in instrumental music of Miroslav Skorik |
Авторы: | Тихий, Северин Вікторович |
Библиографическое описание: | Тихий, С. В. Рухомо-транспонуючі ладові структури в інструментальній музиці Мирослава Скорика / С. В. Тихий // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 2. – С. 50-58. |
Дата публикации: | сен-2011 |
Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Ключевые слова: | рухомо-транспонуючі ладові структури ладове мислення транспозиція Мирослав Скорик інструментальні твори |
Краткий осмотр (реферат): | У другій половині ХХ століття внаслідок радикальних знахідок у царині розширення тональної системи до дванадцятитонової діатоніки чи хроматики, залежно від точки погляду на це явище митця, переважає динамічне трактування ладових структур. У зв’язку з цим пропонується обґрунтування певних аспектів ладового мислення у відомих інструментальних творах Мирослава Скорика 80-90-х років ХХ століття. Во второй половине ХХ века вследствие радикальных находок в области расширения тональной системы до двенатцатитоновой диатоники или хроматики, в зависимости от точки зрения деятеля искусства на это явление, превалирует динамическая трактовка ладовых структур. В связи с этим предлагается обоснование некоротых аспектов ладового мышления в известных произведениях 80-90-х годов ХХ века. In the second half of the XX-th century in the course of radical inventions in the area of spreading of tonal system to the twelve-tone diatonics or chromatics, depending on the creator’s point of view, prevailing the dynamic treating of mode structures. In this research article will be offered the background of some aspects of mode thinking in certain instrumental works of Myroslav Skoryk 1980-90-th years. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1612 |
Владелец авторского права: | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tuxuj.pdf | 378,42 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.