Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15991
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довгань, Оксана Зіновіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T06:09:12Z | - |
dc.date.available | 2020-10-13T06:09:12Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Довгань О. Педагогічна технологія формування художньо- епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 45–56. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15991 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається теоретична модель педагогічної технології формування художньо-епістемологічного досвіду як чинника особистісно- професійного розвитку майбутнього вчителя музики, що здатна забезпечити відродження сотеріологічного функціонування мистецтва завдяки організації таких педагогічних умов: створення інтелектуально-благочестивого середовища допитуваності істини, мотивації художньо-епістемологічної самокорекції суб’єктів педагогічної взаємодії, реалізації епістемологічної концепції викладання фахових дисциплін, забезпечення вільного самовизначення і актуалізації особистих ресурсів майбутнього музиканта-педагога. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматривается теоретическая модель педагогической технологии формирования художественно-эпистемологического опыта как фактора личностно-профессионального развития будущего учителя музыки, способная обеспечить возрождение сотериологического функционирования искусства благодаря организации таких педагогических условий: создание интеллектуально-благочестивой среды допитуваности истины, мотивации художественно-эпистемологической самокоррекции субъектов педагогического взаимодействия, реализации эпистемологической концепции преподавания профессиональных дисциплин, обеспечение свободного самоопределения и актуализации личных ресурсов будущего музыканта-педагога. | uk_UA |
dc.description.abstract | The pedagogic technology of formation of the artistic and epistemic experience is considered in the article. The following pedagogic conditions of an effective realization of the created technological model have been determined: creation of a pious and intellectual environment for questioning the truth, use of a data bank of technologies of inceptive teaching, realization of the integral character of learning modules of the material to be learnt, guarantee of a free and sensible choice of the individual way of development of a personality. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | педагогічна технологія | uk_UA |
dc.subject | духовне самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | художньо-епістемологічний досвід | uk_UA |
dc.subject | педагогическая технология | uk_UA |
dc.subject | духовное самоусовершенствование | uk_UA |
dc.subject | художественно-эпистемологический опыт | uk_UA |
dc.subject | pedagogic technology | uk_UA |
dc.subject | spiritual self-perfection | uk_UA |
dc.subject | artistic and epistemik experience | uk_UA |
dc.title | Педагогічна технологія формування художньо- епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогическая технология формирования художественно-эпистемологического опыта будущего учителя музыки | uk_UA |
dc.title.alternative | PEDAGOGIK TECHNOLOGY OF FORMATION OF THE ARTISTIK AND EPISTEMIK EXPERIENCE THE FUTURE TEACHER OF MUSIC | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dovgan.pdf | 325,9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.