Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15989
Название: | Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки) |
Другие названия: | Исполнительское чувство формы в контексте художественного целого музыкального произведения (феноменологические основы методики исполнительской подготовки) PERFORMING FEELING OF A FORM IN THE CONTEXT OF ARTISTIC WHOLE OF MUSIC (PHENOMENOLOGICAL FOUNDATIONS OF METHODS OF PERFORMING TRAINING) |
Авторы: | Бурська, Олена |
Библиографическое описание: | Бурська О. Виконавське почуття форми в контексті художнього цілого музичного твору (феноменологічні основи методики виконавської підготовки) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 4. C. 19–32. |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
Ключевые слова: | виконавська форма музики інтонаційна форма музики музичний смисл музичні хронотопи методика фортепіанної підготовки студентів исполнительская форма музыки интонационная форма музыки музыкальный смысл музыкальные хронотопы методика фортепианной подготовки студентов performing form of music prosodic form of music musical sense musical hronos-topos methods for the piano training of students |
Серия/номер: | Педагогіка; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розкривається сутність почуття виконавської цілісності музики
як здатності осягнення її пластичних інтонаційних форм в часопросторі
художньої реальності. Хронотопи музики розглядаються як форми входження
слухової свідомості в поле художньо-звукового цілого музичної тканини.
Запропонована методика фортепіанної підготовки студентів, яка зорієнтована
на розвиток почуття форми музичного твору як художнього цілого і
ґрунтується на ідеї глибинного взаємозв’язку, єдності художнього смислу,
інтонаційної форми музики та відповідної їй піаністичної пластики. В статье раскрывается сущность чувства исполнительской целостности музыки как способности к постижению её пластических интонационных форм во времени-пространстве художественной реальности. Рассматриваются хронотопы музыки как формы проникновения слухового сознания в поле художественно-звуковой целостности музыкального произведения. Предложена методика фортепианной подготовки студентов в контексте развития чувства формы музыкального произведения как художественного целого, которая опирается на идею глубинного синтеза интонационных форм, художественного смысла, пианистической пластики. The essence of feeling of performing integrity of music is revealed in this article. Hronos-topos of music is considered as the forms of entering of audial consciousness into the field of the artistic whole of the musical texture. The Methods for the piano training of students, which is proposed in this article, is oriented on development of the feeling of a form of music, as an artistic whole. The Methods is based on the idea of deep interconnection, unity of artistic sense, intonation form of music and the pianistic plastic which corresponds to it. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15989 |
Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 4 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Burska.pdf | 278,08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.