Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15424
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБогданова, Ольга-
dc.contributor.authorНекрасов, Сергей-
dc.date.accessioned2020-06-15T10:54:48Z-
dc.date.available2020-06-15T10:54:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБогданова О., Некрасов С. Антиномии главы «ПОП» в поэме Н. А. Некрасова «Кому на руси жить хорошо» // Studia Methodologica. Тернопіль ; Кєльце : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 49. С. 19-32.uk_UA
dc.identifier.issn2307-1222-
dc.identifier.otherDOI : 10.25128/2304-1222.19.48-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15424-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2304-1222.19.49.02uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the poem by N.A. Nekrasov “To whom in Russia live well”, its first chapters – “Pop”. In the course of the analysis, the authors compare the canonical text of the chapter “Pop” with draft manuscripts, notes, additions to show how radically changed the point of view of Nekrasov on the depicted character. The work shows that the basis of the first version of the image of the priest (pop) was not folklore, as is traditionally considered, but mainly the legendary letter of V.G. Belinsky to Gogol, which when com-pared with the text of the Nekrasov’s poem reveals a literal (literalist) similarity. How-ever, as shown in the work, a stable and independent point of view on the created image of pop Nekrasov had not, he was under the influence of one ideological associate, then another. Thus, the article demonstrates that the final image of pop was formed under the influence of another idol, N.A. Dobrolyubov, “popov’s son”, who helped Nekrasov cor-rect the final character of the hero of the chapter “Pop”. The article concludes that the early pseudonym of Nekrasov – Perepel’sky – and in the work on “To whom in Russia to live well” continues to be invisibly present and finds its semantic motivation.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується поема Н.А. Некрасова «Кому на Русі жити добре», зокрема глава «Піп». У ході аналізу зіставляється канонічний текст глави з чорновими ру-кописами і нотатками, щоб показати, як кардинально змінювалася точка зору Некрасова на головний персонаж. Установлено, що основою першого варіанту образу попа в розділі став не фольклор, як прийнято вважати, а легендарний лист В.Г. Бєлінського до Н.В. Гоголю, яке при зіставленні з текстом некрасовської по-еми виявляє буквальну (буквалістську) схожість. Проте, на думку авторів статті, стійкої і самостійної точки зору на створюваний образ попа у Некрасова не було. У статті продемонстровано, що остаточний образ попа склався під впливом уже ін-шого кумира, Н.А. Добролюбова, «попівського сина», який, як видно з тексту, до-поміг Некрасову скорегувати остаточний характер героя розділу «Піп». Автори статті доходять висновку, що ранній псевдонім Некрасова – Перепельский – і в ро-боті над «Кому на Русі жити добре» продовжував незримо бути присутнім і знаходити своє семантичне підтвердження.uk_UA
dc.description.abstractArtykuł analizuje poemat N. Niekrasowa Komu się na Rusi dobrze dzieje, w szczególno-ści rozdział “Pop”. Analiza porównuje kanoniczny tekst rozdziału z rękopisami i notat-kami, aby ukazać, jak radykalnie zmienił się pogląd Niekrasowa na tytułową postać. Usta-lono, że podstawą pierwszego wariantu wizerunku Popa w rozdziale nie był folklor, jak się powszechnie uważa, ale legendarny list W. Bielinskiego do N. Gogola, który w po-równaniu z tekstem niekrasowskiego poematu ujawnia dosłowne (identyczne) podobień-stwo. Jednak w myśl autorów artykułu nie było stabilnego i niezależnego punktu widze-nia na tworzony obraz Popa Niekrasowa. Artykuł wykazał, że ostateczny obraz Popa po-wstał pod wpływem innego idola, N. Dobrolubowa, “syna Popa”, który, jak widać w tek-ście, pomógł Niekrasowu skorygować ostateczną postać bohatera rozdziału “Pop”. Stwierdza się, że wczesny pseudonim Niekrasowa – Perepelski –w pracy nad Komu się na Rusi dobrze dzieje nadal był zaznaczał swoją obecność i odnajdywał swoje seman-tyczne potwierdzenie.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectRussian literature of ХIХ centuryuk_UA
dc.subjectN.A. Nekrasovuk_UA
dc.subjectthe poem “To whom in Russia to live well”uk_UA
dc.subjectthe author’s positionuk_UA
dc.subjectideological dualismuk_UA
dc.subjectaxiological instabilityuk_UA
dc.subjectросійська література ХІХ століттяuk_UA
dc.subjectМ.О. Некрасовuk_UA
dc.subjectпоема «Кому на Русі жити добре»uk_UA
dc.subjectавторська позиціяuk_UA
dc.subjectідейні антиноміїuk_UA
dc.subjectаксіологічна нестійкістьuk_UA
dc.subjectliteratura rosyjska XIX wiekuuk_UA
dc.subjectN. Niekrasowuk_UA
dc.subjectpoemat Komu się na Rusi dobrze dziejeuk_UA
dc.subjectpozycja autorskauk_UA
dc.subjectantynomia ideowauk_UA
dc.subjectniestabilność aksjologicznauk_UA
dc.titleАнтиномии главы «ПОП» в поэме Н. А. Некрасова «Кому на руси жить хорошо»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 49

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bohdanova_Nekrasov.pdf150,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.