Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1389
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВишинський, Володимир Станіславович-
dc.date.accessioned2012-01-23T12:59:44Z-
dc.date.available2012-01-23T12:59:44Z-
dc.date.issued2007-03-07-
dc.identifier.citationВишинський, В. С. Жанрово-стильові особливості драми Гергарта Гауптмана: натуралістичний об'єктивізм (німецько-українські типологічні паралелі) : Автореф. дис. ... канд. філолог. наук: 10.01.05 / В. С. Вишинський ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2007. – 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1389-
dc.descriptionЗахист відбувся “ 11 ” квітня 2007 року о 11 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради К58.053.02 по захисту кандидатських дисертацій при Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2). З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2).en_US
dc.description.abstractУ дисертації системно досліджуються константні та змінні жанрово-стильові особливості драми Ґергарта Гауптмана з позицій порівняльного літературознавства (ґенеза, становлення, натуралістичні принципи, концепція особистості, поетика конфлікту). Розглядається естетична і філософська еволюція художнього мислення драматурга, стильова специфіка його письма – синкретизм натуралізму з неоромантизмом і символізмом. З’ясовано спільні та відмінні начала, які визначають принципи натуралістичного об’єктивізму в драмах Ґ. Гауптмана «Перед сходом сонця», «Свято перепросин», «Самотні», «Ткачі», «Візник Геншель», «Розе Бернд», «Перед заходом сонця» у компаративному зіставленні з творами І. Франка, Лесі Українки та В. Винниченка. Здійснено аналіз естетичної концепції особистості та окреслено специфіку поетики конфлікту в п’єсах Ґ. Гауптмана «Перед сходом сонця», «Самотні», «Колега Крамптон», «Боброва шуба», «Затоплений дзвін», «Міхаель Крамер» у співвіднесеності з творчістю українських драматургів І. Франка, Лесі Українки, В. Винниченка.en_US
dc.description.abstractВ диссертации системно исследуются константные и переменные жанрово-стилевые особенности драмы Гергарта Гауптмана с позиций сравнительного литературоведения (генезис, становление, натуралистические принципы, концепция личности, поэтика конфликта). Рассматривается эстетическая и философская эволюция художественного мышления драматурга, стилевая специфика его письма – синкретизм натурализма с новоромантикой и символизмом. Обосновано общие и отличительные начала, которые определяют принципы натуралистического объективизма в драмах Г. Гауптмана «Перед восходом солнца», «Праздник примирения», «Одинокие», «Ткачи», «Возчик Геншель», «Розе Бернд», «Перед заходом солнца» в компаративном сопоставлении с произведениями И. Франко, Леси Украинки и В. Винниченко. Проведён анализ эстетической концепции личности, очерчена специфика поэтики конфликта в пьесах Г.Гауптмана «Перед восходом солнца», «Одинокие», «Коллега Крамптон», «Бобровая шуба», «Потонувший колокол», «Михаель Крамер» в ее соотнесённости с творчеством украинских драматургов И. Франко, Леси Украинки, В. Винниченко.en_US
dc.description.abstractConstant and changeable genre and style peculiarities of the Hauptmann drama analysed through the prism of comparative literary criticism are systematized and studied in the present dissertation. At the same time the dissertation provides insights into the aesthetic and philosophical evolution of the playwright’s literary thinking. The essence of Hauptmann’s thinking is examined in connection with the traditions which were formed for many epochs and enriched the world literary process. G. Hauptmann’s invaluable contribution to the development of the literary progress, which took place in Germany in the 80–90-ies (19-th the first half of the 20-th centuries) is analysed in detail in the dissertation. The dissertation provides a systematic genre and style classification of G. Hauptmann’s drama works; it studies the peculiarities of genre and composition forms, the palette of G. Hauptmann’s works on the basis of genre definitions of the dramas «Before Dawn», «The Peace Festival», «The Weavers», «The Beaver Coat», «Florian Geyer», «The Rats», «And Pippa dances!».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectГауптманen_US
dc.subjectнімецька драмаen_US
dc.subjectжанрово-стильові особливостіen_US
dc.subjectхудожнє мисленняen_US
dc.subjectправда фактуen_US
dc.subjectнатуралістичний об’єктивізмen_US
dc.subjectпоетика конфліктуen_US
dc.subjectнатуралізмen_US
dc.subjectнеоромантизмen_US
dc.subjectкомпаративний дискурсen_US
dc.titleЖанрово-стильові особливості драми Ґергарта Гауптмана: натуралістичний об’єктивізм (німецько-українські типологічні паралелі).en_US
dc.title.alternativeЖанрово-стилевые особенности драмы Гергарта Гауптмана: натуралистический объективизм (немецко-украинские типологические параллели).en_US
dc.title.alternativeGenre and style peculiarities of the Gerhart Hauptmann drama: naturalistic objectivism (German-Ukrainian typological parallels).en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:10.01.05 - Порівняльне літературознавство

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вишинський В. С..pdf304,25 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.